Cijenik Usluga

Usluga ne uključuje dijelove potrebne za popravak
Naziv usluge i cijena u €
Radni sat popravka prijenosnog i stolnog računala - 25€
Radni sat popravka igraće konzole trenutne i prethodne generacije - 20€
Radni sat popravka igraćih konzola RETRO - 25€
Radni sat popravka grafičke kartice (GPU) - 25€
Radni sat popravka elektronike - 25€
Radni sat reparacije matične ploče - 25€
Radni sat izrade jednostavne internet stranice (WordPress) - 40€
Radni sat udaljenog pristupa (remote) - 25€
Radni sat sistem administratora (SystemAdmin) - 40€
Radni sat na terenu - 40€
Usluga kloniranja diskova - 30€
Usluga reinstalacije operativnog sustava MS Windows 10,11 - 25€
Usluga reinstalacije operativnog sustava MS Windows XP, 7, 8 i 8.1 - 40€
Usluga reinstalacije operativnog sustava Linux - 25€
Usluga reinstalacije operativnog sustava MacOS i iOS - 25€
Usluga reprogramiranja BIOS-a matične ploče - 40€
Usluga posredovanja s vanjskim servisom ( računala u jamstvu i sl.) - 20€
Testiranje funkcionalnosti uređaja po satu ( kad nema opisa kvara ili na zahtjev) - 10€
Savjetovanje po satu - 25€
Savjetovanje do 15 minuta - 10€
Usluga optimizacije računala - 20€
Usluga optimizacije gaming računala - 30€
Sastavljanje gaming računala (cable management, airflow, termalna pasta i estetika ) - 30€
Sastavljanje stolnog računala - 20€
Konfiguracija mrežnog uređaja - 60€
Usluga postavljanja uređaja - 25€
Osobna asistencija po satu - 25€
Osobna asistencija do 15 minuta - 10€
Izrada sigurnosne kopije do 100GB - 10€
Usluga čišćenja prašine prijenosnog računala - 25€
Usluga čišćenja prašine Igraćih konzola - 25€
Usluga čišćenja prašine stolnog računala - 15€
Digitalizacija VHS kaseta - 30€
Hitna intervencija - 25€
Spašavanje podataka - na upit
cjenik ažuriran 02.12.2024.

Napomena

Za PODATKE pohranjene na opremi, uređajima, USB medijima, SD karticama, tvrdim diskovima ili SSD diskovima dostavljenim na servis ne preuzimamo odgovornost. Pokušaji spašavanja podataka s uređaja, tvrdih diskova, USB memorija ili SSD diskova naplaćuju se prema slučaju odnosno na upit. Za KONFIGURACIJE Vašim postavki i mrežnih postavni uređaja dostavljenih na servis također ne preuzimamo odgovornost! Preporučuje se da korisnik prije predaje uređaja na servis samostalno napravi sigurnosnu kopiju važnih podataka.
Servis pruža JAMSTVO isključivo na izvršene radove, i to isključivo na specifični dio elektronike koji je bio predmet popravka. Jamstvo se ne odnosi na cijelu komponentu niti na cijeli uređaj. Trajanje jamstva iznosi 90 dana.
Softversko podešavanje uređaja i rješavanje softverskih problema NE PODLIJEŽU JAMSTVU te se takvi popravci naplaćuju posebno. Tijekom jamstvenog roka, kvarovi na opremi i uređajima bit će otklonjeni bez naknade isključivo ako nisu uzrokovani mehaničkim oštećenjima, neprikladnim uvjetima okoline ili nepropisnim rukovanjem u suprotnosti s uputama za korištenje uređaja. JAMSTVO pokriva isključivo ponovnu pojavu istog kvara ili neispravnost iste komponente te se ne odnosi na cjelokupno funkcioniranje uređaja.
Ponudu za popravak možete platiti gotovinom prilikom preuzimanja uređaja ili unaprijed putem internet bankarstva skeniranjem QR koda s ponude (u tom slučaju uređaj možete preuzeti odmah nakon evidentiranja uplate). Izdavanje uređaja prije plaćanja nije moguće, osim ako ste pravni subjekt s kojim je sklopljen ugovor o poslovnoj suradnji.

Dijagnostika uređaja se ne naplaćuje.